Friday, January 7, 2011


Masih Ramai Yang Belum MeMahami Konsep PerKhidmatan Yang Go2Prepaid@Smart ER Sediakan. DiIngatkan, Smart ER Adalah Satu PerNiagaan Yang BUKAN BerKonsepkan MultiLevel Marketing (MLM) AtauPun Skim Cepat Kaya...!!!

Smart ER Adalah Satu PerNiagaan Yang MenYediakan Platform Kepada Sesiapa Sahaja Yang Ingin MenJual TopUp Bagi Produk PraBayar Seperti Celcom, Maxis & Digi.  Dengan MenDaftar SeBagai AGEN Smart ER, Anda Boleh MenJual TopUp Atau MeMasukkan TopUp Ke Dalam No. HandPhone Yang Anda GunaKan Dengan Hanya MengHantar SMS Ke No. Server Smart ER.

Sebelum Ni Kalau Nak TopUp, Anda Semua Perlu Pergi Ke Kedai. Kedai Tu Yang Akan Masukkan TopUp KeDalam Akaun Anda. Kecuali Anda Beli Kad. Gores dan Masuk Sendiri. Dengan MenDaftar Sebagai AGEN Smart ER, Anda Juga Mampu Untuk MeMasukkan TopUp KeDalam Akaun Anda Sendiri Dengan SMS Sahaja. Dengan Harga Yang Lebih Murah Pulak Tu. Sambil TopUp No. Telefon Sendiri, Boleh Juga Jual Kepada Rakan-Rakan Atau Ahli Keluarga Yang Lain

Lepas MenDaftar, Mesti La Kena Masuk Modal TerLebih Dahulu. Kalau Tak Ada Modal, MacaMana Kita Nak Jual Dekat Orang Atau TopUp Untuk No. Sendiri. Nak Tambah Modal, Mesti La Kena Bayar Dik. Daftar Sahaja Yang Percuma, Modal Mesti Kena Bayar

Bila Dah Ada Modal, Barulah AGEN Smart ER Boleh Melakukan Urusan JualBeli TopUp atau  TopUp Untuk KeGunaan Diri Sendiri. AnggapLah Diri Anda Macam Orang DiKedai Telefon Yang Selalu Anda Kunjungi Tu. 

"AGEN Smart ER = Kedai TopUp"

Happy Selling & UnderStanding...!!!

-G2P-

0 comments